Efekti primjene kaolinske gline na šljivama

Slika 1.
Kaolinska glina daje, po svemu sudeći dobre rezultate protiv šljivine osice, ako se primijeni u fazi precvjetavanja šljiva ( slike 1.2.i 3.) Naime, uradio sam jedan mali eksperiment na šljivama, tj.13 stabala, od čega je 10 Stenley i tri stabla sorte čačanska rodna. Šta se desilo? U poneki plodić ušla je osica što bi moglo da znači da glina repelentno djeluje na osicu ( slike 4.5.i 6.)


Slika 2.

Slika 3.


U prskalicu kapaciteta 70 litara usuo sam oko 40 litara vode u kojoj je bila rastopljena glina. Dodao sam još desetak litara vode u kojoj je bilo rastopljeno kilogram surutke u prahu. Nisam koristio hemiju, tj. Mospilan, Actaru i ostale insekticide koji se koriste u tretmanima protiv osice.
Slika 4.

Slika 5.
               
Slika 6.

Da sam imao više vremena pomoglo bi, siguran sam, korišćenje bibera u prahu, čili papričice i ljute, mljevene paprike. Uz dodatak vode u kojoj je bio nasiječen crveni i bijeli luk, efekat bi bio još bolji. Ovu smjesu sam koristio protiv šljivinog savijača, takođe na 13 stabala i efekat je bio izvanredan. Šteta je bila oko 5% a stabla su dala oko pet kilograma plodova. Rod je bio slabiji zbog mraza.



Comments

Popular posts from this blog

Listovi japanske jabuke možda mogu biti od koristi u organskoj zaštiti

Zaštitite povrće s mlijekom i sodom

Kako prepoznati rodne pupoljke za narednu godinu i zašto je važna rezidba?